وبلاگ تخصصی انواع مشاغل طلا : ( از صفر تا صد مشاغل طلا ، از معدن طلا تا طلا فروشی )

وبلاگ تخصصی infogold ( اینفوگلد ) : انواع مشاغل طلا ، آموزش مشاغل طلا ، نکات ریز و فوت و فن‎های طلا سازان و زرگران موفق که به راحتی بازگو نمی‎کنند.

وبلاگ تخصصی انواع مشاغل طلا : ( از صفر تا صد مشاغل طلا ، از معدن طلا تا طلا فروشی )

وبلاگ تخصصی infogold ( اینفوگلد ) : انواع مشاغل طلا ، آموزش مشاغل طلا ، نکات ریز و فوت و فن‎های طلا سازان و زرگران موفق که به راحتی بازگو نمی‎کنند.

فروش آنلاین طلا و جواهر: مکمل خوبی برای طلا فروشی

  فروش آنلاین طلا و جواهر: مکمل خوبی برای طلا فروشی

  

ما در فضای مجازی شاهد پیشرفت خیلی زیادی بودیم و هستیم در هر زمان گشتی در اینترنت بزنیم با این پیشرفت ساعت به ساعت روبرو می‌شویم، اوایل در مورد مطلبی که نیاز بود اطلاعاتی کسب کنیم با یک دور در اینترنت می‌توانستیم هر آنچه لازم بود کسب کنیم، ولی در حال حاضر آنقدر این فضای مجازی گسترده شده است که ما توقع داریم هر مغازه‌دار یا فروشگاهی یک فضای آنلاین ایجاد کرده باشد و ما اطلاعاتی را که می‌خواهیم بدست آوریم. در واقع سایتی که فروشگاه یا شرکت دارد، نشانه‌ی اعتبار آن شرکت یا فروشگاه است. 

ما در اینفوگلد، مشاغل مربوط به طلا این فلز باارزش را  معرفی می‌کنیم و صفر تا صد این شغل‌ها را برایتان بازگو می‌کنیم، در واقع آمده‌ایم تا بگوییم با توجه به پیشرف فضای مجازی همه‌ی شغل‌هایی که معرفی کرده‌ایم نیاز به یک سایت منحصر به خود دارند، ساختن یک سایت می‌تواند برای معرفی و پیشنهاد فروش اجناس خیلی مؤثر و مفید باشد. درست است که در حاضر فضای اینترنت این فروشگاه‌های آنلاین خیلی زیاد است، ولی به عقیده‌ی من هرکس نحوه‎‌ی تبلیغ و فروش و مصنوعات طلای خاص خود را دارد و حتما حرفی برای گفتن، شما می‌توانید یک بنک‌دار،سازنده‌ی مصنوعات طلا، طلافروش و کیف‌بر طلا باشید با وجود این فضای شلوغ مجازی هر کدام از شما لازم برای خود یک سایت بزنید وکار خود را در اینترنت گسترش دهید، و ما در اینفوگلد آموزش این کار را برای شما آورده ایم تا از آن استفاده کنید.با ما همراه باشید.

عکس طلا و جواهرات برای طراحی سایت

 

 


 برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی چه باید کرد؟


وقتی که برای اولین بار قرار باشد دست به کاری بزنیم، کمی سخت و  نگران کننده است. این را بدانید افتتاح کردن یک سایت خیلی هم آسان است، ما می‌توانیم برای شروع مقداری هزینه کنیم و از کسانی که فروشگاه اینترنتی می‌سازند بخواهیم برایمان یک سایت طراحی کنند بر اساس طرح معماری ساختار طلا و جواهر که برای طراحی سایت دلخواهتون می‌توانید به زی وب مرکز تخصص طراحی فروشگاه‌های آنلاین طلا و جواهرمراجعه کنید تا برای شما یک فروشگاه آنلاین طراحی کند. 

اگر می‌خواهیم صفر تا صد کار را خودتان انجام دهید می توانید از سایت‌های فروشگاه ساز کمک بگیرید مثل پرتال، پرتال یک سایت فروشگاه سازی است که آموزش قدم به قدم طراحی سایت رو به شما یاد داده و دیگه کمک از کسی نیاز ندارید می‌توانید همراه با این سایت به یک سایت جذّاب منحصر به خودتون برسید. این رو از من داشته باشید تا ببینیم آیا برای طراحی و داشتن یک سایت مجوز نیاز هست یا نه.

عکس برای طراحی سایت


 آیا برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی مجوز لازم است؟


تا آنجایی که من اطلاع دارم بیشتر مغازه داران هستند که سایتی برای مغازه‌ی خود طراحی می‌کنند تا باعث معرفی محصولات خود شوند و از حالت فروشندگی سنتی خارج شوند، پس اعتبار سایتشان به اعتبار مغازه‌ی آنها بستگی دارد، هرچه مغازه قدیمی‌تر و مطمئن‌تر سایتشان هم معتبر‌تر می‌شود.

در اخبار‌ها می‌شنیدم که اتحادیه طلا و جواهر تهران هیچ مجوزی برای سایت‌هایی که فروش آنلاین طلا و جواهرات دارند، معرفی نکرده است. و مرتب اعلام می‌کند که در این بازار آشفته‌ی طلا مجازی خرید نکنید. با این همه داشتن یک سایت برای معرفی کلا‌های یک مغازه‌دار لازم و ضروری است البته باید طوری در سایت طلا و جواهرات طوری معرفی شود و به گونه‌ای با خریداران برخورد شود که خریداران به صداقت و رو راستی افرادی که در خط فروش هستند پی ببرند و چه مجوزی بالاتر از این.

در جایی می‌خواندم که مجوزهایی که نمادی از اعتماد ملی می‌باشد را می‌توانیم از وزارت صنعت و معدن بگیریم و برای این موضوع به سایت  enamad.ir مراجعه کنید ومراحل آن را طی کنیم. 

این نماد با تعداد ستاره‌های مختلف وجود دارد، اگرنماد دوستاره باشد کمی دشواراست ولی اگر تک ستاره باشد به راحتی به شما داده می‌شود لطفاً در موردش بیشتر تحقیق کنید و به ماهم اطلاع دهید. برویم سراغ معیارهای مهمی که یک سایت باید داشته باشد.


 چه معیارهایی را باید رعایت کنیم که سایتمان، سایت شود؟ 


بعد از اینکه قاب سایتمان را طراحی کردیم و تقریبا برای هر مطلب و محتوایی که لازم داریم جایگاهی مشخص قرار دادیم می‌رسیم به اینکه محصولمان را چگونه معرفی کنیم که بتوانیم رضایت و اعتماد مشتری را با صداقتی که به خرج می‌دهیم جلب نماییم. دراین مطلب می‌خواهیم یک سایت طلا و جواهرات را راه‌اندازی کنیم. موارد را یکی، یکی برای شما می‌گوییم،

طرح های از عکس های طلا برای طراحی سایت


 قیمت گذاری طلا و جواهرات 


همان‌طور که می‌دانید طلا دارای قیمت لحظه‌ای می‌باشد، به عبارتی باید جایی در سایت خود برای نمایش دادن قیمت هر گرم طلای هجده عیاردر همان زمانی که بازدید کنند به سایت شما وارد می‌شود، تعیین کنید. 

برای هر قطعه طلا نیز باید قیمت کل آن قطعه به علاوه‌ی اجرت هر گرم و اجرت کل نیز برای مشتری واضح باشد، در موقع سفرش و تحویل قیمت تغییر نکند این خود عاملی است که به مشتری اعتماد می‌دهد.


 تصاویر باکیفیت از طلا و جواهرات 


در خرید مجازی سفارش دهنده برای پسندیدن مدل طلایی که دوست دارد تنها راهی که  جلوی رو دارد دیدن عکس‌های مصنوعات طلا است به همین دلیل است که عکس‌ها باید واقعی دیده شود که مشتری پس از تحویل گرفتن طلا یا جواهرخیلی در رنگ طلا و نوع سنگ‌ها تغییر احساس نکند. اگر لازم بود توضیحاتی هم کنار عکس قرار دهید.

رنگ طلا در عکس برای طراحی سایت طلا


 توضیح دادن ویژه‌گی‌های طلا و جواهرات به صورت کامل 


ویژه‌گی‌های طلا و جواهرات که تقریباً در مورد همه‌ی مصنوعات مشترک هست، وزن طلا، عیار طلا و اگر سنگ‌دار باشد نوع سنگ و ویژه‌گی‌های سنگ است که باید مطابق هر قطعه طلا گفته شود بی‌کم و کاست. سایز طلا و جواهرات راهم کنار ویژه‌گی‌های دیگر قرار دهیم و تعیین سایز را به بازدید کنندگان از سایت آموزش دهیم.


 تضمین کردن اصالت طلا و جواهرات 


یکی از راه‌های تضمین اصالت طلا و جواهرات دادن فاکتور رسمی مطابق با قطعه‌ای که تحویل دادیم با مهر و امضاء صادقانه است که بعد‌ها می‌تواند مشتری را مجاب کند به خرید مجدد از سایت، راه دیگر دادن آدرس معتبر و دادن مهلت چند روزه برای پس آوردن یا تعویض آن قطعه طلا یا جواهر، اگر همه چیز درست باشد این اتفاق نمی‌افتد.

کار دیگری به نظر من خوب است دادن اطلاعات به بازدید کنندگان از سایتمان است، مثلاً نوشتن مقالات در مورد طلا وجواهرات یا ارائه‌ی فرمول‌های لازم برای محاسبه‌ی قیمت طلا وجواهرات وهمین‌طور دادن راه‌کار برای تعیین اصالت طلا و جواهر، وقتی آگاهی مردم از کالایی که می‌خرند بالا برود راحت‌تر اعتماد می‌کنند.


پرداخت هزینه‌ی زیورآلات دریافتی 


باید در سایت چند روش برای پرداخت معرفی کنیم تا مشتری مستأصل نشود. می‌توانیم در سایت یک درگاه پرداخت قراردهیم یا یک شماره حساب برای کارت به کارت کردن ارائه دهیم، می‌توانیم این امکان را ایجاد کنیم که پس از دیدن قطعه سفارشی در محل پول را به ما پرداخت کنند.


مطالب سئو شده در سایت قرار دهیم


اول بگویم سئو چیست؟ سئو قوانینی است که باید در ویرایش نوشته‌های سایت رعایت شود تا سلیت برای موتورهای جستجوگر گوگل بهینه باشد. در واقع به کلمه‌ای که بهینه است و در محتوا پراکنده می‌باشد کلمه‌ی سئو شده نام می‌گیرد.


 استفاده از پست برای رساندن سفارشات


می‌توانیم برای رساندن سفارشات از پست کمک بگیریم به دلیل اینکه کالای ما ارزشمند است باید کاری کنیم که امنیت کالا نیز تأیید شود، با شرکت پست قرار داد می‌بندیم و در سایت اعلام می‌کنیم که مرسولات ما با پست ارسال می‌شود. شاید این کار معایبی هم داشته باشد ولی چون کالای ما طلا و جواهر است نسبت به خطراتش می‌ارزد.


 و سخن پایانی 


سعی‌مان برآن بود که شغل خرید وفروش آنلاین را به شما معرفی کنیم امید است مورد تأیید شما واقع شود اطلاعاتی که داده شد کلی بود، حالا شما بر اساس این اطلاعات و تحقیقات خودتان و امکاناتی که دارید می‌توانید سایتتان را درست طراحی کنید. مثلاً اگر دارای کارگاه طلاسازی هستید می‌توانید جایی را برای سفارش نوع طلایی که می‌سازید، باز کنید و از مشتریان خود سفارش قبول کنید، این یک امتیاز است نسبت به سایت‌های دیگر.


عکس از طلا و جواهرات برای طرای سایت طلا


نظرات 1 + ارسال نظر
ساره سه‌شنبه 12 بهمن 1400 ساعت 01:34

در این مقاله گفته شده اگر بخواهیم یک سایت بسازیم باید یک مغازه داشته باشیم و برای آن سایت بسازیم یهنی اگر کالایی برای فروش داشته باشیم و مکانی نداشته باشیم نمیتوانیم سایت بزنیم و آن کالا را بفروشیم؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد